جشنواره تئاتر معلولان، بیانگر بلوغ سازمان بهزیستی در توانمندسازی معلولین است

مشاور استاندار مازندران در امور معلولین گفت: برپایی جشنواره تئاتر معلولین، بیانگر بلوغ سازمان بهزیستی در توانمندسازی این قشر است، باید این توانمندی‌ها به سطح عمومی جامعه وارد و به عموم عرضه و نمایش داده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ حامد اسماعیلی در حاشیه‌ی برگزاری ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین که به میزبانی مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد گفت: برپایی این جشنواره یک موضوع خلاقانه و اثبات حقانیت افراد دارای معلولیت است که این حقانیت به‌وسیله هنر به جامعه منتقل می‌شود و بسیار مؤثر است.

وی افزود: در تاریخ اسلام و ایران، هنر همواره برای بیان حقانیت بوده و حقانیت را به تصویر کشیده و به نمایش گذاشته است که کاری بسیار زیبا و اثرگذار و خلاقانه است و باید سازمان بهزیستی را برای رسیدن به این بلوغ تحسین کرد.
وی بیان داشت: این جشنواره کار بسیار ارزشمندی است که باید به سطح خیابان، شهرداری‌ها، استانداری و پارک‌های بزرگ ورود و نمایش داده شود.
اسماعیلی افزود: برای افزایش بهره‌وری باید این نمایش‌ها با حضور افراد توانخواه در خیابان‌ها و مکان‌هایی که این افراد زندگی می‌کنند وارد شود.
وی گفت: نمایش افراد دارای معلولیت محصول مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌های این قشر است.

کد خبر 74616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد